Service normen
Het is van essentieel belang om de verwachtingen van onze klanten waar te maken door hoogwaardige service te leveren. Dit bevordert klantloyaliteit en draagt bij aan het gezamenlijke doel om klanten zorgeloos te laten shoppen. Om deze service te waarborgen, hanteren wij op ons winkelplatform bepaalde servicenormen.
Partners moeten voldoen aan de volgende service normen:
- Klantvragen waarvan HomeLiving het antwoord niet weet worden doorgestuurd naar de partner. Indien de partner een klantvraag op werkdagen tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 uur en 17.00 uur) krijgt doorgestuurd moet deze vraag binnen 8 uur worden beantwoord. Indien de partner een klantvraag krijgt doorgestuurd buiten kantooruren moet de klantvraag de eerst volgende werkdag worden beantwoord.
- Op werkdagen dient de partner telefonisch bereikbaar te zijn tussen 09.00 uur en 17.00 uur voor eventuele spoed klantvragen;
- 95% van alle bestellingen moeten binnen de opgegeven levertijd bezorgd zijn;
- Ontvangen retouren moeten binnen 5 werkdagen worden verwerk;
Partners committeren zich om een maximale klanttevredenheid te behalen. Deze naleving wordt zorgvuldig gecontroleerd, waarbij partners twee waarschuwingen ontvangen voordat wij genoodzaakt zijn passende maatregelen te treffen. Zo zorgen we ervoor dat onze service op topniveau blijft.