Welke levertijd wordt gehanteerd?

Voor Nederlandse bestellingen hanteren we een leveringstermijn van 1 dag: indien op werkdagen vóór 15:00 uur een product wordt besteld, moet de bestelling op de daaropvolgende dag worden bezorgd. In het geval van Belgische bestellingen wordt een levertermijn van twee dagen na het tijdstip van bestellen aangehouden. Mits deze natuurlijk besteld is vóór 15:00 uur. Als partner moet je ook rekening houden met deze levertijd, omdat dit bijdraagt aan de tevredenheid van onze klanten.

De levertijd kan in principe niet worden aangepast en zal standaard op deze waarde worden ingesteld. We willen samen met onze partners ervoor zorgen dat onze klanten altijd kunnen rekenen op een vlotte en efficiënte afhandeling van hun bestellingen. Het nastreven van snelle leveringen maakt deel uit van de klantbeleving die we willen bieden. Daarom blijven we ons inzetten om die belofte aan onze klanten waar te maken.

Uitzonderingen

Grotere artikelen die buiten het reguliere postnetwerk vallen mogen een langere levertijd (tot 10 werkdagen) hebben. Indien dit het geval is mag dit worden gemeld bij de partnerservice.

Kun je echt niet voor 15:00 besteld, morgen leveren garanderen? Vraag naar de mogelijkheden. Het kan bijvoorbeeld zijn dat we de producten wel accepteren maar deze niet meenemen in onze marketing activiteiten.

We kunnen ook bestellingen na 15:00 besteld, de volgende dag leveren, wat moet ik doen?

Helaas kunnen we op dit moment de levertijd nog niet aanpassen. Hier wordt wel aan gewerkt. Uiteraard is het voor de klant vaak geen probleem om bijvoorbeeld een op 17:00 geplaatste bestelling alsnog dezelfde dag te versturen.