Het proces van verzending
Zodra je producten zijn toegevoegd aan het HomeLiving-platform, zijn ze beschikbaar voor aankoop door de bezoekers van ons platform. Het proces begint wanneer een klant een bestelling plaatst. Ons systeem identificeert dan van welke partners de bestelde producten afkomstig zijn. Binnen 5-15 minuten na het plaatsen van de bestelling wordt deze automatisch in jouw e-commerce systeem ingevoerd. Vanaf dat moment ligt de verantwoordelijkheid voor het verdere verwerkingsproces bij jou.
Het is essentieel dat je de beloofde verzendtijden nakomt. Voor producten die aangeboden worden met de belofte “Voor 15:00 besteld, morgen in huis”, betekent dit dat je bestellingen tot 15:15 moet inpakken / klaar te maken voor verzending. Dit zorgt ervoor dat je voldoet aan de verwachtingen van de klant en de reputatie van zowel jouw bedrijf als HomeLiving hoog houdt.
Tijdens het verzendproces is het belangrijk om geen reclame toe te voegen aan de pakketten. Daarnaast is het van belang dat je geen directe e-mails naar de klant stuurt betreffende de bestelling. Deze communicatie wordt door ons verzorgd. Wij houden de klant op de hoogte van de status van de bestelling, inclusief het verzenden van de trackingcode. Deze trackingcode wordt automatisch door ons opgehaald en aan de klant verstrekt, zodat zij hun bestelling nauwkeurig kunnen volgen tot aan de levering. Door deze gestroomlijnde aanpak zorgen we samen voor een soepele en klantvriendelijke ervaring.